nedeľa 10. apríla 2011

Boys Before Flowers- Dorama recenze


tzhhztzt

NÁZOV: Boys Before Flowers / Boys Over Flowers / Kgotboda Namja
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 25 (90 min.)
ROK: 2009
INÉ SPRACOVANIA: Hana Yori Dango (Japonsko), Meteor Garden (Taiwan), Meteor Shower (Čína) + manga a anime
MOJE HODNOTENIE: 6/10


CAST:

OBSAH:
Jan Di je obyčajné dievča, ktorého rodičia vlastnia čistiareň v blízkosti prestížnej Shin Hwa College. Potom ako zachráni jedného zo žiakov pred pokusom o samovraždu, za odmenu získa možnosť študovať na tejto škole. Hneď po príchode sa spoznáva s tzv. F4, vyhlásenou skupinkou najbohatších a najarogantnejších študentov. Jan Di má veľmi veľký zmysel pre spravodlivosť, preto sa jej nepáči akým spôsobom zachádza F4 s ostatnými študentami a vyhlási osobnú vojnu lídrovi F4 - Goo Jun Pyo.
Postupne ale prichádza na to, že jeden z členov F4 - Ji Hoo jej vôbec nie je ľahostajný. Čo je však ešte horšie, líder F4 Gu Jun Pyo sa rozhodne, že Geum Jan Di bude jeho dievča.


MÔJ NÁZOR:
Kedže som najskôr videla Hana Yori Dango, dej som už dobre poznala. A už pri HyD mi prišiel otrepaný, takže tu tomu bolo tiež tak. Hlavná hrdinka v HyD bola príjemná a celkom sympatická, ale tu mi neskutočne liezla na nervy už po piatich minútach. Tie jej ksichty ma rozčuľovali zakaždým, čo som ju videla. Už nikdy nechcem s tou herečkou nič vidieť, lebo by som asi rozbila monitor. Čo sa týka F4, v BBF boli oveľa lepší. Až na Kim Hyun Joonga, ktorý sa mne osobne vôbec nepáči. Úprimne bola som celú dobu zvedavá či nepozná vec ako žiletka, ved predsa má hrať stredoškoláka. No čo už.
Ja som si však už od prvého okamihu zamilovala Kim Buma, ktorý spolu s najlepšou kamarátkou Jan Di, s Ga Eul, ktorú si zahrala Kim So Eun (to je slečna herečka, nie ako Koo Hye Sun-Jan Di), tvorili úžasný párik. Oni dvaja zatienili hravo hlavný pár. Vzhľadom k tomu, že Jan Di bola tak neskutočne rozčuľujúca, to nebol až taký problém. Vlastne ak mám byť úprimná, ja som to pozerala iba kvôli týmto dvom. Naozaj si želám, aby Kim Bum a Kim So Eun natočili vlastnú drámu v hlavných úlohách :)
Myslím, že mnohí ich mali radšej, o čom svedčí aj to, že sa im dostalo viac priestoru, čo bolo spôsobené nátlakom fanúšikov a vyústilo to aj v iný koniec medzi nimi, ako bol v predlohe a v HyD.
Aby som to zhrnula, ak budete mať niekedy dostatok voľného času, s chuťou sa do toho pustite, ked už pre nič iné, aspoň pre Kim Buma a Kim So Eun (SoEuLmates ako ich volajú fanúšikovia), lebo kvôli nim dvom to stojí za to.

Fotka SeEuLmates:

nnh


Tu vám ešte pridávam krátky film so SoEuLmates, ktorý urobila jedna fanynka a ze to urobila naozaj úžasne :D


6 komentárov:

  1. It's an amazing post designed for all the internet people; they will take advantage from it I am sure. You pay some fee for a legal movie download or music and things does not infringe copyright.

    my website ... audio music **

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ӏ thіnk the aԁmin of this ωeb site is genuinely ωorkіng hard in fаvοr of hiѕ wеb sіte, as hеге evеrу mаterial is quality based ԁatа.


    Hеrе іѕ my web pаge: traducciones en

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MacBoοk Pro, always check out a few іmportant zonеs of information.
    Should іt be you need a ѕecond сomρuter, whу
    not get a Apple mаcboоk аnd enjoy not only some luxury of multiple wοrkstаtіonѕ but thе pοrtability that
    a lарtοp bгings.

    My web site dіstribuidor motu еn mexico - -

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I am іn fаct gгаtеful tο the hоlder of this web pаge who hаs ѕharеd this imρressiνe
    articlе at at this tіme.

    Also visit mу web-site clісk the followіng webpage (wiki.Nmepodium.nl)

    OdpovedaťOdstrániť