nedeľa 10. apríla 2011

Extravagant Challenge-Siwon a Donghae hovoria o Ivy a Biance

extravagant challenge, siwon, donghae, ivy chen, bianca bai
Ako som vás už informovala dorama Extravagant Challenge sa začne nakrúcať 31. marca, respektíve v apríli, lebo 31. marca, teda už zajtra sa oficiálne uskutoční tlačová konferencia na Taiwane, v Grand Hall v televízii GTV, kde sa po prvý krát stretnú všetci hlavní protagonisti tejto doramy, teda Siwon, Donghae, Ivy Chen a Bianca Bai.

Siwon, ktorý videl Ivy a Biancu na fotkách, sa počas interview s taiwanskými médiami o nich vyjadril takto: "Myslím, že sú veľmi pekné a je pre mňa cťou môcť s nimi hrať."
Tiež zaznela otázka ohľadom bozkov.
Siwon odpovedal takto: "Originálna manga mala bozkávacie scény na konci, ale nečítal som scénár, takže si nie som istý, či to bude aj tu."
Donghae však vyzeral byť trochu zaujatý, ked odpovedal: "To nie je tak, že ja to chcem! To diváci to chcú vidieť, všetci milujú romantické milostné scény."
Eunhyuk nato zažartovval: "Donghae vždy skúša bozkávacie scény s manažérmi."

Takiež sa už vedia mená postáv, ktoré stvárnia Ivy Chen a Bianca Bai. Mená postáv Siwona a Donghaeho však ešte neboli ohlásené, aspoň som nič nenašla.
Postava, ktorú stvárni Ivy Chen sa bude volať Gong Xi (teda v originálnej mange Mogami Kyoko). Postava, najlepšej kamarátky Gong Xi, ktorú si zahrá Bianca Bai, sa zase bude volať Jiang Nanqing (v mange Kotonami Kanae).
Bianca povedala, že je pripravená hrať charakter navonok chladnej herečky, ktorá má ale dobré srdce a svojou hrou chce divákov uchvátiť.

Po tlačovej konferencii by sa malo začať natáčať a samotné nakrúcanie by malo trvať 4 a pol mesiaca. Počas tejto doby zostanú Siwon a Donghae na Taiwane.
Verím, že sa máme na čo tešiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára