nedeľa 10. apríla 2011

Love contract- Dorama recenze

mju

NÁZOV: Love contract/ Ai Ching Ho Yueh (Ai Qing He Yue)
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Dráma, Komédia
POČET EPIZÓD: 20
ROK: 2004
MOJE HODNOTENIE: 9/10


CAST:

OBSAH:
Navenek je Xiao Feng (Ariel Lin) tvrdohlavý a neomalený živel, který smete všechno, co mu přijde do cesty. Neurvalá Xiao Feng je kapitánkou školního klubu Kenda. Jenomže uvnitř je to dívka, kterou lze snadno zranit a která si nese jizvu z minulosti, o které její přátele nemají ani tušení. Přesto ji berou takovou, jaká je. O svých přátelích Ah Kai (Zhang Rui Jia), Xiao Bai (Lai Zhi Wei), Mu Tou (Lin Yi Hong), Xin Lei (Sa Sa), a Xiao Xiao (Yang Ting Pei) si myslí, že jsou loajální a nikdy by ji nezradili. Tedy do doby, než dva z nich, Xiao Bai a Ah Kai, opustí klub Kenda a přihlásí se do plaveckého oddílu, jež vede Ah Ken, ze kterého se nakonec vyklube stejně nelítostný kapitán, jako je Xiao Feng. Když jednou Xiao Feng oznámí, že jejím největším přáním je nalézt lásku, vymyslí Xiao Bai a Ah Kai vtípek nazvaný "Smlouva lásky". Ten obsahuje smlouvu, že pokud Ah Ken půjde s Xiao Feng na úspěšné rande do kina, protože přece právě v kině láska začíná, najdou Kenovi dostatek členů do plaveckého oddílu, aby jej nemusel zavřít. Jenomže ti dva se nesnášejí.


MÔJ NÁZOR:
Tak toto je jedna z najvláštnejších a zároveň najkrajších doram aké som videla. Kto by si pomyslel že to tak bude, ked som si to púšťala. Podľa obsahu som čakala plytkú romantiku, len na zabavenie. Ani vo sne by mi nenapadlo, čo sa na mňa chystá.
Na začiatku som dosť nechápala prečo Xiao Feng nosí parochňu a ani prečo sa správa ako sa správa, no ono sa to všetko pomaly krásne vyjasnilo. Rovnako ako aj vzťah medzi ňou a Ah Kenom.
Inak vdaka tejto dorame som si zamilovala Ariel aj Mikea. Podali tu naozaj úžasné herecké výkony a ich postavy mali svoje čaro, ostatne ako aj celá dorama.
Celé sa to odohráva v takom tmavom prostredí, nevyčačkanom, nie ako sme zvyknutí. Má to trochu vážnejší podtón a vyskytujú sa v nej scény akoby z iného sveta. Taká malá utópia. No nájdu sa v nej aj vtipné momenty.
Čo ma však najviac šokovalo boli dejové zvraty, ktoré som naozaj nečakala a hlavne koniec, ktorý bol naozaj rozporuplný. Ten ma úplne odrovnal. Nevedela som či mám plakať alebo sa smiať.
Každopádne pre mňa jedna z najlepších a hlavne najzaujímavejších kúskov, ktoré Taiwan ponúka.
Máte si pozrieť túto doramu? Úprimne neviem, pretože si myslím, že nie je stavaná úplne pre všetkých. Ale ved skúste a uvidíte. Ved za pokus nič nedáte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára