nedeľa 10. apríla 2011

Princes Hours (Goong)-Dorama recenze

hzth

NÁZOV: Princess Hours/ Goong (Gung)/ Palace / Imperial Household
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 24 (60 min.)
ROK: 2006
INÉ SPRACOVANIA: Goong S (iný dej, ale odohráva sa to tiež v paláci), manhwa Goong
MOJE HODNOTENIE: 6/10


CAST:

OBSAH:
Chae-kyung je 19-ročné spontánne a veselé dievča pochádzajúce z chudobnejších pomerov. Jej pravým opakom je korunný princ Shin, z ktorého sa počas života v paláci a prípravy na svoju budúcu úlohu stal veľmi osamelý a chladný človek. Vďaka sľubu ich starých otcov sa Chae-kyung a Shin stanú v mladom veku manželmi a do života kráľovskej rodiny tak vstúpi princezná neurodzeného pôvodu, ktorá ale so sebou do paláca prináša život, lásku a optimizmus. Pre Chae-kyung je náročné zvyknúť si na život princeznej, ktorá nemôže bez dovolenia ani len navštíviť svoju rodinu, a zložité jej to robí aj Shin, ktorý z "politického manželstva" nie je nadšený a dáva to patrične najavo. Postupom času, bezprostrednosťou Chae-kyung a vplyvom rôznych okolností, ako je napríklad návrat princovho bratranca a pôvodného korunného princa, sa však mení život členov kráľovskej rodiny a pomaly sa roztápa aj Shinovo srdce...


MÔJ NÁZOR:
Romantický paskvil ako vyšitý. Nenáročný, vtipný, milý a keby bol o polovicu kratší, neprotestovala by som. Takto som to musela pretáčať dopredu.
Rozhovory medzi kráľovnou a kráľom boli všeobecne nudné, ako aj druhá ex-kráľovná so svojimi diabolskými plánmi ako sa zmocniť trónu. Naozaj ma tieto scény nebavili.
Hlavná hrdinka ma mierne iritovala, ale to nebola jej chyba, problém je skôr vo mne, lebo mi pripomína jednu známu, ktorú nemám rada. Ale tiež chovanie hlavných postáv bolo niekedy na nervy.
Každopádne ak máte priveľa voľného času a chuť vidieť niečo nenáročné, Goong je správna voľba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára