nedeľa 10. apríla 2011

My lucky star- Dorama recenze

tgvtg

NÁZOV: My lucky star/ Fang Yang De Xing Xing
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Dráma, Komédia
POČET EPIZÓD: 20
ROK: 2007
MOJE HODNOTENIE: 7/10


CAST:

OBSAH:
Xia Zhi Xing je zlodejka a podvodníčka a vo svojom živote klamala už veľa krát a tak ked povedala pravdu, nikto jej neveril. S výnimkou Zhong Tian Qi, autopretekára a mladého dediča šperkovej spoločnosti.
Títo dvaja sa prvý krát stretnú, ked Xia Zhi Xing uteká pred políciou, pretože so svojím snúbencom chcela urobiť další podvod.
Zhong Tian Qi je v tom čase práve odmietnutý ambicióznou Ou Ya Ruo, ktorá si vybrala radšej jeho staršieho brata ako jeho a to preto, lebo práve Zhong Tian Jun má stáť na čele šperkového impéria.
Zhong Tian Qi náhodne zabráni Xia Zhi Xing v úteku a tak Xia Zhi Xing skončí vo väzení.
Ked vyjde z väzenia, náhoda alebo osud zariadia, že sa títo dvaja znova stretnú.

MÔJ NÁZOR:

Tak nástup bol naozaj dobrý, veľmi vtipný a energický a prvých asi 13 dielov som sa naozaj úžasne bavila. No potom to nabralo mierne telenoveloidný charakter. Tým narážam na to známe o pár rokov neskôr potom čo ona zmizne z jeho života, kedy hlavná hrdinka, v tomto prípade hlavný hrdina dokolečka omieľa "ublížila mi, nikdy jej to neodpustím, pomstím sa jej" a tak podobne, hoci ona je v tomto celom samozrejme nevinná. Toto jediné sa mi naozaj nepáčilo. Ak nepočítam otca hlavného hrdinu, ktorý bol naozaj kretén a tiež Ou Ya Ruo. A nech aj mala svoje vlastné temné dôvody z minulosti pre to, ako sa správala, ale zašla pridaleko. Inak herečka to zahrala naozaj na výbornú.
Niektoré dejové zvraty som naozaj nečakala, za čo má dorama plus, hoci mi jeden taký dejový zvrat skoro nahnal slzy do očí.
Hlavní hrdinovia mali medzi sebou chémiu a zahrali to naozaj dobre. Treba ešte podotknúť že hlavná hrdinka bola dabovaná lebo jej taiwančina asi veľmi neišla, čo bolo naozaj nepríjemné počúvať. Naozaj nechcem viac dabing.
Eššte by som dodala, že to mohlo byť o niečo kratšie, predsa len 20 epizód je dosť veľa. Inak je to zábavná dorama, miestami možno trochu smutná ale veľmi príjemná na pozeranie.

3 komentáre:

  1. Today, while I was at work, mmy sister stole my iphone and
    tested to see if it can survive a thirty foot drop, jjust so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.

    I know this is totally offf topic but I had to share itt with someone!


    my website stamped Concrete pool deck

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ysl replica replica bags online shopping you could check here best replica ysl bags this page replica bags vuitton

    OdpovedaťOdstrániť