nedeľa 10. apríla 2011

Witch Yoo Hee- Dorama recenze

tgtrg
NÁZOV: Witch Amusement / Witch Yoo Hee / A Witch in Love
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Komédia, Romantika
POČET EPIZÓD: 16
ROK: 2007
MOJE HODNOTENIE: 5/10

CAST:

OBSAH:
Riaditeľka reklamnej spoločnosti, ktorú vlastní jej otec, Ma Yoo Hee je známa ako čarodejnica pre jej nemilosrdný striktný charakter. Ani v oblasti citového života sa jej nedarí, pretože práve pre jej chladnosť ju každý muž odmietne.
Chae Moo Ryong sa chce stať kuchárom a preto zanecháva štúdium medicíny, napriek nesúhlasu jeho rodiny. Jeho priateľka Sung Mi ho v tom podporuje.
Avšak Chae Moo Ryong nešťastnou náhodou nabúra auto Ma Yoo Hee a kedže nemá peniaze, ako spôsob splatenia jeho dlhu, súhlasí s tým, aby sa stal jej gazdinou a trénerom v oblasti milostných vzťahov po dobu jedného mesiaca.
Horúcimi kandidátmi na post jej priateľa sú napríklad svetoznámy šéfkuchár a zároveň jej starý priateľ Johnny Kruger, či jej prvá láska Joon Ha.
Lenže čo ak sa Moo Ryong a Yoo Hee do seba zamilujú? Ako to celé dopadne?

MÔJ NÁZOR:
Ak mám byť úprimná, videla som aj lepšie doramy. Zo začiatku to síce bolo dobré, vtipné a sympatické ale Yoo Hee mi dosť rýchlo začala liezť na nervy, pretože sa začala správať ako ozajstná čarodejnica. Nedbala vôbec ohľad na to, že Moo Ryong je už zadaný a egoisticky ho držala pri sebe. Hoci to ani nemusela lebo on bol pri nej dobrovoľne, čo som nechápala lebo mal úžasnú priateľku. Naozaj mi bolo veľmi ľúto Sung Mi. Úprimne jej charakter som si obľúbila z tejto dramy najviac a aj som jej ho najviac verila.
Najviac na tejto dráme ma však zaujal OST, ktorý som si hned stiahla. Veľmi sa mi ešte páčili efekty, ktoré skvelo dokresľovali atmosféru.
Ak máte dlhú chvíľku, pokojne si to pustite je to zaujímavá drama a vzťahy medzi postavami sú tak trochu zo života.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára