nedeľa 10. apríla 2011

My Princess- Dorama recenze

nhnh
NÁZOV: My Princess / Mai Peurinseseu
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Romantika, Komédia, Dráma
POČET EPIZÓD: 16
ROK: 2011
MOJE HODNOTENIE: 6,5/10


CAST:

OBSAH:
Obyčajná vysokoškolská študentka, Lee Seol, zistí že je skutočná princezná, čo sa ale nepáči nielen jej sestre, ktorá na ňu žiarli, ale ani vnukovi a dedičovi Daehan Group, Park Hae Youngovi, ktorý sa kvôli nej musí vzdať dedičstva, pretože jeho rodina to dlhuje tej kráľovskej. Navyše Park Hae Young dostane ako diplomat za úlohu naučiť Lee Seol manierom a etikete a spraviť tak z nej skutočnú princeznú.
Do toho všetkého sa zamotáva Lee Seolin profesor, do ktorého je Lee Seol zamilovaná a tiež Park Hae Youngova snúbenica, ktorá je profesorovou prvou láskou.

MÔJ NÁZOR:

Prvých cca 5 dielov som sa neskutočne bavila, pri poznámke o Paris Hilton som dokonca vyprskla malinovku, takže rada: ked to pozeráte radšej nepite, tôbož nejedzte lebo to by ste sa zadrhli.
Naozaj som sa skvelo bavila, hlavne na hlavnej hrdinke a na tom, čo tam stvárala, ba dokonca som si už myslela, že som narazila na další Full House či My Girl. Ibaže potom ma to prestalo baviť. Postavy sa začali niekedy chovať naozaj nezmyselne, len jeden druhého trápili a celé to bolo skôr o tom predlžovaní, ktoré kórejci obľubujú.
Navyše tá hlavná mrcha bola o ničom, nemala vôbec žiadnu charizmu, nehovoriac o tom, že jej účes ma iritoval (asi sa nechala inšpirovať od pána Spocka zo Star Treku).
Chýbali mi tam aj nejaké viac epic scény, alebo som sa už možno nabažila všetkých tých doťahovačiek medzi hlavnými hrdinami. Treba však uznať, že hlavní hrdinovia mali medzi sebou riadnu chémiu. Ich spoločné scény boli zlaté a bozky medzi nimi veľmi pekné, hlavne tá posledná.
Takže aby som to zhrnula je to naozaj veľmi dobrá dorama, ktorá mala úžasný rozjazd ale potom začala trochu pokuľhávať. Škoda toho, mohlo to byť lepšie. Rozhodne však neoľutujete ak si to pustíte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára