nedeľa 10. apríla 2011

Hana Kimi (japan)- Dorama recenze

fdrg
NÁZOV: Hana Kimi/Hanazakari no Kimitachi e/ For You in Full Blossom
KRAJINA: Japonsko
ŽÁNER: Stredná škola, Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 12
ROK: 2007
INÉ SPRACOVANIA: Hanazakarino Kimitachie/ Hana Kimi (Taiwan)
MOJE HODNOTENIE: 6/10


CAST:

OBSAH:
Mizuki se vydává v přestrojení za chlapce na elitní střední školu, aby pomohla jednomu sportovci znovu začít jeho kariéru. Kvůli ní byl totiž výškař Sano zraněn a od té doby už vůbec nesportuje. Nemá to vůbec snadné, Sano nejeví o nic zájem kromě svého psa. Navíc škola sama je sbírka velmi různorodých charakterů, které jí všelijak komplikují život, když musí plnit své školní povinnosti. Navíc se o ní až příliš zajímá spolužák Nakatsu Shuichi.


MÔJ NÁZOR:
Je to spracovanie mangy a podotýkam naozaj dobrej mangy. A kedže som čítala najprv mangu, mala som isté výhrady voči jej adaptácii. Prvou je že sa mangy nepridržiavali a druhou, pre mňa absolútne neprijateľnou, je hlavný predstaviteľ Oguri Shun, ktorý zo síce chladného ale zároveň starostlivého a charizmatického Sana urobil ľadového arogantného hajzla prvej triedy, ktorého by som najradšej skopala pod čiernu zem. Fanúšikovia Oguri Shun, prepáčte ale ja jednoducho inak nemôžem. Ked si ho porovnám s Wu Chunom, ktorý hral hlavnú úlohu v taiwanskej verzii a ktorý ju zahral dokonale, som riadne sklamaná a naštvaná.
Neberie sa v potaz že Wu Chuna žeriem, pretože najskôr som videla japonskú verziu, až potom taiwanskú. Jednoducho sa mi Oguriho Sano nepáčil, priam som ho neznášala. Wu Chunov Sano sa mi páčil lebo mu dal aj nejaké city, ako aj Sano z mangy a nebol iba naštvaná socha z kameňa.
A čo sa týka ostatných hercov, Maki Horikita podala super výkon, hoci u nej sa nedalo zakryť že je žena :D No najviac ma dostal Nakatsu, ten čo ho hral odviedol skvelú prácu. Strašne som sa smiala na jeho zmätenosti v ohľade jeho orientácie :D
Ak máte radi uletený japonský humor, vrelo vám odporúčam práve Hana Kimi japan
Dobrá je ale aj taiwanská verzia (úprimne neviem určiť čo je lepšie), no najmä mangu, tá je najlepšia :)

Online ENG

5 komentárov:

  1. of cοurse liκe your web ѕite howeveг you have to chеck
    the sрelling on quitе a few of your pоsts.
    Several of them are rife with sρelling issueѕ and I to finԁ it veгy bothersome to іnform the truth neѵertheless
    I'll definitely come back again. You don't havе tо buy rаcks to storе the Computer gameѕ there.
    As noω that I got your аttеntіon I will explain easiest ωay this muѕic worκs.


    Ηeгe iѕ my web page :: Soundtrack Music

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It's an remarkable article in support of all the web viewers; they will obtain advantage from it I am sure.

    Here is my blog: best laptops for students

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aside from from thе high-finіsh 15" macbook pro, Apple also provides two 13" types and a ѕmall 17" device. However, you could possibly get laptop repair support against an online computer repair internet business as well.

    Also visit my site ... universal audioexico

    OdpovedaťOdstrániť