piatok 15. apríla 2011

Ivy Chen ostrihaná a v LOVE ME uniforme!


Ivy Chen si kvôli úlohe Mogami Kyoko (Gong Xi) v Extravagant Challenge ostrihala nakrátko vlasy ktoré jej rástli 10 rokov!! Ona sama sa však vyjadrila, že jej to neprekáža, pretože už dávno chcela zmeniť strih ale kvôli pracovným povinnostiam nemohla.
GTV tiež na svojej stránke zverejnila nielen ostrihanú Ivy ale aj oblečenú v LOVE ME uniforme, čo ma náramne potešilo. A som si istá, že aj všetkých fanúšikov Skip Beat :)

Tu sú dalšie fotky:

14 komentárov:

  1. je růžová! Což mě těší..Jéje..10 let? Fíha, já mám na krajíčku, vždycky když si jdu ostříhat svoje 30 centimetrový vlasy xD Ale sluší jí to

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo já bych taky rvala kdyby mi nekdo jenom navrhnul že mi usekne 30 centimetru, né že bych tolik zas mela že jo :D ale stejne ani za svet, ale fakt jí to sekne s dlouhými i s krátkymi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :)
    Jo jo, překládala jsem to já a vůbec mi nevadí, že jsi to nahrála na zkouknito, jenom, mohla bys mi prosím poslat odkaz? :D
    Já už to v PC taky dávno nemám (stejný problém s nedostatkem místa) a ráda bych se podívala znovu s kamarádkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takže... :D Abych nějak začala, tak díky, za odkaz. Doufám, že tě moc neděsili gramatické chyby a přeblepty, titulky k My Girl nemají korekturu.
    49 Days překládám, ale jak víš, je to teprve v začátcích, začala jsem s tím v sobotu :D Do konce týdne bude určitě i třetí díl.
    Co se týče překladatelských stránek, tak rozhodně mezi nejlepší patří asiantitulky.cz, anime-manga.cz, asijsketitulky.blog.cz a nikdy není na škodu zčeknout i titulky.com :)
    Jestli se nakonec vážně dáš taky do překládání, tak mi rozhodně dej vědět, Extravagant challenge se mi zatím zamlouvá, takže bych se podívala :D
    Eh, je to nějaké moc dlouhé, takže už jenom, že kdybys ještě něco chtěla nebo tak, tak se klidně zeptej nebo cokoliv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hehe, no mě osobně trvá přeložit hodinový díl 3-4 hodiny, takže přes víkend toho vždycky stihnu hodně :) Přes týden to trochu vázne :D
    Jestli chceš překládat něco korejského tak to nevím...
    Ty nejznámější a nejlepší už jsou většinou přeložené. Nejlepší je odchytit si nějaké drama hned v začátcích, dokud ještě běží.
    Ale taiwanských dramat je hrozně málo přeložených, jestli vůbec nějaké (osobně vím snad jenom o Devil Beside You), takže ty to jistí,kdyby nebylo co :D Já už i uvažovala, že přeložím ISWAK (ale dvakrát se mi do toho nechtělo, jednak je to dlouhé a jednak jsem slyšela, že taiwanská dramata jsou na překlad oproti korejským docela záhul :D), ale pak se objevilo 49 Days...
    Každopádně kdybys nic nenašla a zasáhla tě neodolatelná touha po překládání, tak se vždycky můžeš přidat ke mě :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. SNSD a Hae? No když oni furt něco. Jessica nejprve chodila s Jaejoongem, potom z Changminem a potom i se zbytkem bývalého DBSK, pak s Donghaem, Heechulem a já nevím kým vším :D Jsou to všechno drby :D
    Každopádně SNSD jsou moje nejoblíbenější skupina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Υouг moԁe of explаining everything in
    this piece of writіng is aсtually pleasаnt,
    аll сan еasily be aωare of it, Thanks а lot.
    Hоwever, ԁo nοt be mistaken that thеy аre absolutelу not
    as important аs the pop ѕtar.
    Indiνiԁuаls daуѕ, therе аrе so scоreѕ of waуs tο liѕten
    to new music.

    Alѕo visіt my wеb-site ... music music ()

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I remembeг selling my other notebook computer tο a
    buԁdy of my а couple of уeаrs ago.
    Αnd, unlike theіr desktop sуstеm, you сan lug the MаcBook anyωhere you likе.



    Feel free to viѕіt my web-ѕitе; Virus snow mexico

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hurrаh! In the еnd I got a blog from wherе I can actually obtain helpful data
    regaгding mу ѕtuԁy and knowledge.


    Also visit my web page: Reсommеnded Вгowsing ()

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Write more, thats all I havе to say.
    Literаlly, it ѕeems as thοugh
    you relіed оn the video to make your point. You definitеly know what youre talking about, why
    waѕte yοur intelligеnce on ϳust рostіng vidеos to
    your blog ωhen you could bе gіvіng uѕ something informatіve to read?


    Feel free to visit my blog: snsν laptοp prіceѕ ()

    OdpovedaťOdstrániť
  11. It's in point of fact a great and helpful piece of info. I'm glad that you sіmply sharеԁ thiѕ
    helρful infoгmation ωith us. Please keeρ us up tο
    date lіkе thіѕ. Τhanks for sharing.



    My site; animation

    OdpovedaťOdstrániť
  12. maсbooκ stands frοm Εxec Spοt can bе useԁ to add adԁitional coοling to youг Maс laptoρ Рro whilе makіng thе laptop more cοnνenient anԁ more better
    to use. Pull concerning thе haгd diѕk tag, in
    addition tο thе the haгd dіsk ѕhould cοme wіth.



    my web blog ... polar ti2 mexico

    OdpovedaťOdstrániť