nedeľa 10. apríla 2011

Smiling pasta- Dorama recenze

gttt
NÁZOV: Smiling Pasta / Smile Pasta / Sonria Pasta / Wei Hsiao Pasta (Wei Xiao Pasta)
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 17
ROK: 2006
MOJE HODNOTENIE: 7,5/10


CAST:

OBSAH:
Xiao Shi je dievča, ktoré prešlo 17 vzťahmi, ale vždy sa s ňou rozišli do troch mesiacov, pretože bola prekliata seniorom Ah Zhe, do ktorého bola zamilovaná, ale ktorý jej jej city neopätoval. Potom, čo sa s ňou rozišiel jej 17. priateľ, vzdala sa nádeje na lásku.
V tej dobe slávny spevácky idol, He Qun bol odmietnutý jeho láskou Ritou, kvôli jeho mladšiemu bratovi Ah Zhe, ktorý je zhodou okolností aj nenaplnenou láskou Xiao Shi.
Osud to zariadi tak, že ked He Qun uteká pred novinármi, narazí do Xiao Shi a tí dvaja sa na ulici náhodne pobozkajú, čo vyfotia paparazzi. A tak aby He Qunova povesť nebola zničená, musia tí dvaja predstierať, že sú pár.

MÔJ NÁZOR:

Jeden producent povedal, že Smiling pasta je ako taiwanský remake Full House, len s tým rozdielom, že paparazzi v tom hrajú väčšiu úlohu. Podľa mňa však má Smiling pasta k Full House ešte daleko.
Iste dejová linka je podobná, ibaže Full House je vážnejší, vyspelejší. Smiling pasta je naopak strašne veselá a vysmiata a taká rádoby detská o čom svedčí už aj opening, ktorý je sviežy a chytľavý.
Pozor tým, ale netvrdím, že je Smiling pasta zlá dorama, naopak je to veľmi dobrá dorama, ibaže kvalít Full House podľa mňa nedosahuje.
V tejto dorame je všetko také veselé, pestrofarebné, že máte chuť sa usmievať, lenže po čase to už prestáva baviť. Prvých 10 či 11 častí bolo absolútne úžasných, lenže potom sa tam, už skoro nič prevratné nedialo, takže ma to prestalo baviť. Stále len úsmevy, problémy s paparazzi a žiadna ozajstná vzťahová dráma či kríza.
Medzi hlavnými hrdinami bola nejaká tá chémia, hoci hlavná hrdinka mi miestami liezla na nervy tou svojou hlúposťou a jej výrazmi, ale bolo to ešte znesiteľné.
Trochu mi ešte liezol na nervy Ah Zhe, ktorý mi neprišiel bohvieako atraktívny a hlavne sa podľa mňa správal niekedy dosť hlúpo, rovnako ako aj Rita.
He Quna som si zamilovala, už len kvôli jeho úsmevu, ktorý bol naozaj odzbrojujúci. Skoro ako z reklamy na zubnú pastu.
Aby som to teda celé zhrnula, hoci preferujem Full House, som si istá, že rozhodne neoľutujete ak si toto pozriete. Zaručujem vám, že vám to prinesie úsmev na tvári a výborne sa pobavíte.

Plus nejde mi nedodať, že v 15 epizóde sa objavila aj Ivy Chen ako Tian Xin.

4 komentáre: