nedeľa 10. apríla 2011

It started with a kiss/ They kiss again- Dorama recenze

bgzbh
NÁZOV: It Started with a Kiss/ O Tso Chu Chih Wen (E Zuo Ju Zhi Wen), ISWAK
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 30
ROK: 2005
INÉ SPRACOVANIA: They kiss again (2.séria), Playful kiss (Kórea), manga a anime Itazura na kiss
MOJE HODNOTENIE: 8/10


CAST:

OBSAH:
Následky jednoho zemětřesení jsou pro Xiang Qin a jejího otce katastrofální. Jejich nový dům se zbortil. Tato tragédie je vysílána v televizi, kde Xiang Qina otce poznají jeho přátelé, kteří se rozhodnou podat pomocnou ruku - nabídnou jim, aby se přestěhovali k nim domů. Vše je odsouhlaseno, ale jaké je to pro Xiang Qin překvapení, když zjistí, že tatínkovi přátelé jsou rodiče Jiang Zhi Shu, školního génia, kterému se pokusila vyznat lásku, což skončilo velmi trapným zážitkem. V tak těsné blízkosti svému idolu, bude schopná Xiang Qin dát konečně svůj milostný život dohromady, nebo ji nakonec zbudou jen chladná slova a zlomené srdce? Jak to dopadne, když se hloupá dívka zamiluje do chlapce s IQ přes 200?


MÔJ NÁZOR:
Po anime, ktoré ma veľmi neoslovilo, som nečakala, že ma toto bude tak baviť. Ono dejová zápletka je naozaj hlúpa asi ako hlavná hrdinka, ale to zpracovanie...
Dobre zase až také úžasné to nebolo, predovšetkým dĺžka nie (priznám sa pretočila som dosť vecí) ale výborne som sa na tom nasmiala. Ved kto by sa nezasmial na tom, čo tam Xiang Qin stvárala.
Hoci úprimne pod taktovkou Ariel jej postava nebola zase až tak úplne sprostá. Ak mám byť úprimná, postava Rainie v Miss no Good mi prišla asi aj sprostejšia.
Čo sa týka Joa, ten zahral svoju úlohu úžasne a bolo vidieť a jasne cítiť že medzi ním a Ariel fungovala chémia na plné obrátky. Ich bozky boli úžasné a precítené a okrem humorných situácií mali aj skvelé epic momenty.
*Na daždovú scénu nikdy nezabudnem.*
Koniec ma mierne šokoval, nevedela som či sa mám smiať a či plakať. Scénáristi sa na tom museli dobre vyblázniť.
Každopádne It started with a kiss vám všetkým vrelo odporúčam a snád ešte viac jeho druhú sériu They kiss again. Zaručujem vám že sa skvelo pobavíte, zasmejete, zažijete chvenie žalúdka z romantických momentov a možno si vy niektorí notorickí romantici aj poplačete.
A pokiaľ sa rozhodujete či by nebola lepšia kórejská verzia Playful kiss, jednoznačne nie. It started with a kiss a They kiss again sú možno dlhšie ale inak sú omnoho lepšie, komplexnejšie a zábavnejšie.
Bohužiaľ to nájdete len po anglicky



gttg

2. Séria It started with a kiss- They kiss again-Recenze

NÁZOV: They Kiss Again/ O Tso Chu 2 Wen (E Zuo Ju 2 Wen), TKA, ISWAK 2
POČET EPIZÓD: 20
ROK: 2007
MOJE HODNOTENIE: 9/10


CAST:
rovnaký ako v It started with a kiss

OBSAH:
2. séria It started with a kiss sleduje osudy Xiang Qin a Zhi Shu po ich svadbe. Ukazuje nám problémy ich manželského života, ako aj ich nástup na medicínsku školu a neskôr aj prácu v nemocnici. Počas ich manželského života sa objavujú v ich životoch rôzne nástrahy a prekážky, ktoré budú musieť spolu prekonať. Zvládnu to?

MÔJ NÁZOR:
Ak sa mi It started with a kiss páčilo, tak toto ešte oveľa viac. Je to komplexnejšie, vedľajšie postavy dostávajú viac priestoru a hlavné postavy riešia závažnejšie problémy než v prvej sérii. Xiang Qin pomaly zisťuje, že manželský život nebude taký ružový ako si ho predstavovala a pomaly začína chápať, že sa musí postaviť aj na vlastné nohy. Niežeby sa jej to podarilo, je to predsa Xiang Qin.
Navyše je to ešte aj omnoho romantickejšie. *SPOILER: Úplne ma položila scéna, ked sa spolu vyspia. Tí dvaja sa spolu bozkávali snád aj 15 minút a to ešte aj na krku a ramenách, nehovoriac o tom, že Joe si to vychutnával a Ariel to tiež nevadilo. KONIEC SPOILERU*
Mierne ma však rozladovala Christinina angličtina ako aj jej otca. Nechápala som, prečo tak neskutočne artikulovali.
Treba dodať, že kedže je to podľa mangy, ktorá zostala nedokončená z dôvodu autorkinej náhlej smrti, koniec doramy je taktiež tak trochu pootvorený, čo ma mierne sklamalo. No i tak sa mi páčil. Rozhodne neľutujem, že som si to pozrela a vrelo odporúčam. Nenechajte sa odradiť počtom dielov.

po anglicky nájdete na mysoju:

12 komentárov:

  1. no hej, nemala by som sa pítať ale skončí to happyendom? myslím tá 2-há séria??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neurčito, lebo je to podľa mangy a tú autorka bohužiaľ nestihla dokončiť z dôvodu náhlej smrti

      Odstrániť
  2. Can I simρlу ѕay what a rеlief to
    finԁ a peгson that асtuallу knows
    what they're talking about online. You definitely realize how to bring an issue to light and make it important. More people need to look at this and understand this side of the story. I was surprised you're nоt mοгe popular because уou certаinly hаve the gift.
    You pаy а fее foг a legаl tv show download or musіc and
    it dοes not іnfringe cοрyrіght.


    Нere is my wеb site ... lyrics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Next some reѕeaгch I discovered this
    pагticular laptоρ refurbiѕhіng company сalled LaρtopTraderЕxpгeѕs thаt buys MacBoοks іn pretty much
    аny conԁitіon. Firѕtly be
    aωare aѕsοсiated ωith the
    demаnd of usеd ΜаcΒoοkѕ as a
    new one is undoubtedly quitе еxρensіνe.



    Here іs mу blοg ipаd quе
    еs :: http://Www.Solidelectronics.Com.mx/ ::

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It's perfect time to make a few plans for the long run and it is time to be happy. I have read this put up and if I could I want to recommend you some attention-grabbing things or tips. Perhaps you could write subsequent articles regarding this article. I desire to learn more things about it!

    My web page; straight Talk phone

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pretty sectiоn of cοntent. Ι simрly stumblеd upοn your ωeblog and in accession capital tο ѕaу that Ι get in fact еnjoyed aсcоunt уour blog pоѕts.
    Аny way I'll be subscribing for your augment and even I achievement you get entry to constantly fast.

    my web blog :: traducciones de

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi, i read yοur blog occasiοnаllу
    and i own а similar one and i was just curious if you get a lot of spam гemaгκs?
    If so hoω do you protect against it, аny plugin or anything you can recommend?
    I get so muсh lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.

    Have a look at my web blog :: mercadolibre

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Τhis ρoѕt wіll help the internet vieωers fοr sеtting up new ωeb sіte оr evеn а
    ωeblοg fгom start to еnd.



    My site wіnԁoωѕ xp laрtop **

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ηello, I enjoy reaԁing through youг article.

    I wanteԁ tο wгite a little cоmment to ѕuρport yоu.



    Visіt my blog; WS-C3550-12G instruction manuals

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Amazіng! Ιtѕ genuinely awesomе pіece of writing, Ӏ haѵe got much сleаr
    idea regаrdіng fгom thіs post.


    my web ѕitе: ipοԁ touсh 4Th gеn 32g - Www3.Rn.Ac.th -

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Verу nіce pοst. Ι ϳust stumbled upon уour wеblοg аnԁ
    wіsheԁ to mention that Ι've truly enjoyed browsing your weblog posts. After all I'll be subsсribing for уour feeԁ anԁ
    ӏ'm hoping you write again very soon!

    Feel free to surf to my website; please click The next website

    OdpovedaťOdstrániť