nedeľa 10. apríla 2011

Skip beat-Playstation game

gfg
Vedeli ste, že okrem mangy, anime a pripravovaného dorama (začne sa točiť v apríli 2011 pod názvom Extravagant Challenge a v hlavných úlohách uvidíme Ivy Chen, Choi Si Won a Lee Dong Hae) existuje aj hra Skip beat? Ja som to tiež nevedela a nebyť Sonoko zostalo by to tak dopodnes. Takže sa jej musím úprimne podakovať, že mi o tom povedala :)
Hra vyšla v máji 2009, nanešťastie iba v japončine a anglickej verzie sa nedočkala, čo znamená 0% šancu že budete rozumieť o čo v nej ide :( Ja sama som ju nehrala, vlastne ja pc hry nehrávam vôbec, ale ak by bola v angličtine, určite by som si ju aspoň raz zahrala :)
Tu je oficiálna stránka hry:

A tu vám dávam preview:

3 komentáre:

  1. Marvelous, whаt a website it is! Τhis weblοg gіves helpful informatіon to us, keep it up.
    doωnlοаd musiс Video, Digіtal vіdeo Tapеѕ, ΤV Ѕhows, MΤV Teleѵіsion
    shows аnd moviеs аnd Funny Music Videos.

    The hοttеst amazing tгеnd in music is сonѵenіencе!


    Visit my pаgе; free music downloads

    OdpovedaťOdstrániť