nedeľa 10. apríla 2011

Delightful Girl Choon Hyang- Dorama recenze (Sassy Girl)

ydsyNÁZOV: Delightful Girl Choon Hyang / Kwae-geol Choon-hyang / Sassy Girl, Choon-hyang (KBS Global) / Pleasurable Girl Choon-Hyang
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 17
ROK: 2005
MOJE HODNOTENIE: 6,5/10


CAST:

OBSAH:
Příběh začíná ve chvíli, kdy je Lee Mong Ryong nucen přestěhovat se s rodiči ze Soulu do malého městečka. Zde potkává Sung Choon Hyang, chytrou a bláznivou dívku. Jejich první setkání není zrovna to pravé ořechové, ale kvůli nešťastné shodě okolností jsou nuceni tito dva vzít se kvůli jejich pověsti a pověsti jejich rodin, přesto si slíbí, že až všechno utichne, v klidu se rozvedou. Lee Mong Ryong má ale svou první lásku Hong Chae Rin. Když je Sung Choon Hyang potkává a vidí, jak se ti dva k sobě chovají, pomalu ale jistě začne žárlit. V tu dobu potkává výkonného ředitele velké společnosti, Byun Hak Doa, který se do ní zamiluje a když je odmítnut, rozhodne se donutit Sung Choon Hyang stůj co stůj, aby ho milovala.


MÔJ NÁZOR:

Tak táto dorama je veľmi vtipná, svieža ale má aj svoje smutné miesta. Postavy sú celkom milé, hoci mne osobne Lee Mong Ryong veľmi nesedel, ale to bude hercom, pretože Jae Hee nemám veľmi rada. Aj vo Witch amusement hral podobnú úlohu ako tu, len tu hádzal ešte väčšmi rozčulujúce výrazy, teda aspoň zo začiatku. Neskôr som ho začala mať aj celkom rada, hlavne ked už nehádzal toľko tých hlúpych výrazov, ale tváril sa normálne. Neviem prečo ale proste sa mi nepáči ked sa ksichtí, vyslovene mi to trhá všetky nervové zakončenia. No ale tých 17 dielov sa s ním dalo pokojne vydržať. A ked už sme pri tých 17 dieloch, pokojne mohlo byť aj menej dielov, neprotestovala by som.
Čo sa týka hlavnej hrdinky, tak tá tiež nevynikala nejako krásou ale bola sympatická a rámcovo vzaté aj prirodzená.
Dosť mi v tejto dorame vadili matky oboch hlavných predstaviteľov, zato otca Mong Ryonga som si veľmi obľúbila.
Čo sa týka deja, tak ten bol v poriadku, hoci začiatok doramy bol taký aký bol, ale čím šiel príbeh dalej, tým bol lepší.
Každopádne je to taká príjemná oddychovka, takže ak máte čas a chuť sa trochu odreagovať, vrhnite sa do toho.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára