nedeľa 10. apríla 2011

Snow White- Dorama recenze

rfve
NÁZOV: Snow White / Baek Seol Gong Ju / Taste Sweet Love
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 16
ROK: 2004
INÉ SPRACOVANIA:
MOJE HODNOTENIE: 4/10


CAST:

OBSAH:
Ma Young-Hee se zamilovala do svého přítele Han Jin-Woa na první pohled, když ho potkala na střední škole. Jenomže Han Jin-Woo ji víc než nejlepší kamarádku nevidí. Na cestě po Japonsku potkává Ma Young-Hee mladého muže, který ji vezme k sobě do bytu, aby se prospala, protože je totálně na mol. Ráno ho obviní z toho, že ji znásilnil, ačkoliv se nic takového nestalo. Díky tomu ho chytí policie, která jej honí kvůli propadlému vízu. Zpět v Koreji za Ma Zouny-Hee přijde Han Jin-Woo, jestli by nemohla u sebe na bytě nechat na chvíli bydlet jeho mladšího bratra Han Sun-Woa. Young-Hee souhlasí, ale nejraději by vše vzala zpět, když zjistí, že mladší bratr je ten samý muž, u kterého přespala v Japonsku.


MÔJ NÁZOR:
Ak mám byť úprimná, videla som iba prvých 5 či 6 dielov, dalej som sa nedostala. A nie preto, že by to bolo také strašne nudné ale preto, že som to nemala kde pozrieť. Ak nepočítam Tudou prehrávač ale tam to bolo v zlej kvalite a navyše mi to ani nechcelo načítať.
No ohodnotím aspoň tých zopár dielov čo som videla, úprimne zvyšok si viem domyslieť aj sama, vrátane konca. Hoci ktohovie...azijati vedia príbeh otočiť o 180°.
No hádam sa mi to niekedy podarí dopozerať.
Každopádne toto je zase príbeh o škaredom káčatku, ktoré sa zmení v labuť a nájde svojho princa na bielom koni. Hoci ako to už v doramach býva najskôr ho vôbec nemá rada. Takže k deju samotnému nie je veľa čo povedať.
Čo sa týka postáv, hlavný hrdina bol ok ale hlavná hrdinka mi liezla na nervy od prvého momentu, ale na pomery škaredých káčatiek bola ešte celkom znesiteľná.
Tých zopár dielov čo som videla som sa celkom pobavila ale úprimne nič extra... hoci ked to raz dopozerám, ktovie, možno hodnotenie zdvihnem Smile

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára