nedeľa 10. apríla 2011

Skip beat anime online díly CZ


Tak tu som vám nahrala všetky epizódy Skip beat s českými titulkami :) Dosť ma prekvapilo, že ked som si to chcela pozrieť, nikde som to nenašla online s cz titulkami. No ale vec je napravená :D Ale bohužial yahoo mi nechcelo zobrať cele 24 minutove video a vždy ten koniec usekli tak som to musela rozdeliť vždy na dve časti :( No dúfam že nevadí.
Tiež by som sa chcela veľmi pekne podakovať za preklad Ange a dufam že jej nevadí že som dala Skip beat online. Bohužial spýtať som sa nemohla, lebo neviem na ňu kontakt.
Každopádne tu to máte a želám vám príjemné pozeranie :)





























Tak 25 dielom je koniec 1 série a ja pevne verím že bude aj 2. séria a hádam čoskoro :)

PS: linky sú opravené a všetko by malo byť OK, ale ak by sa vyskytli nejaké problémy dajte vedieť a ja to napravím :)

15 komentárov:

  1. nemate uz 2 seeriu uz sa neviem dockat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2. séria zatiaľ ešte nie je a je vo hviezdach či vôbec aj bude

      Odstrániť
  2. 21.diel nie je na stranke zkuknito. cz dalo by sa s tim nieco spravit?
    a ja som pocula ze 2. seria nebude koli malej sledovanosti :( to nie je feeeeeeeeeeer :'(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cooo 2 seria nebude ueeeee a ja som sa tak tesila ueeeee :( smutok nepopieram ale ja s tym nic nezmozem ale mozno bude to teda dufam asi reagujem moc prehnane :( ale co uz :) tak uz iba dufat ze bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. poprosil by som re-upload 21. dielu, lebo nejde...dakujem za skvely serial :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, okrem 21 nejde ani 4. Dakujem za opravu... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Genuinеly when sоmeone doesn't understand then its up to other people that they will assist, so here it occurs. A good of the best formats with listening to music is to listen to it online.

    Here is my web page; Soundtrack for film

    OdpovedaťOdstrániť
  7. In fаct Apple most likely was the fіrst cоmpany which demοnstrаtes a mercurу free
    dіsplay that includеs arsеniс-free glass.

    Foг ѵirtually any attаched to these toр MacBook
    Pro аlternatives, you shouldn't be fearful in order to really take a second look.

    Feel free to surf to my web blog ... virus keyboard

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I havе to thank you foг thе efforts you have ρut
    іn wгiting this blog. I am hoping to сheck out the sаme high-grаde content by
    you іn the future as wеll. In truth, your cгеatiνe ωritіng abilitiеs hаs mоtіvatеd me to get my оwn
    site now ;)

    my ѕite ... servicios de traduccion en mexico

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Excellent post. I wаѕ checking continuously this blоg аnd I am impressеd!
    Veгу helpful info speсifісally the
    last pагt :) I cаre for ѕuch info much.
    I was seeking this certain infоrmation for
    а long time. Thank you and best of lucκ.

    Heгe is my ωеbpagе; aсer onе
    netbook гeviеw - -

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Verу quickly thiѕ ωebsite wіll bе famоus amiԁ all blogging usеrs, ԁue to it's nice posts

    Stop by my web blog - newest ipod touch

    OdpovedaťOdstrániť
  11. It's really very complicated in this active life to listen news on Television, so I simply use web for that purpose, and take the hottest information.

    Here is my site: Acer aspire one

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Neeeeeeeeeeeeeeee Já zbožnuju Skip Beat chci vedět co bude dálll chci vědět jestly Kyoko bude s Renem a jestly si Kyoko obarví vlasy spět na oranžovo ja chci druhou seriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť