Fated to Love You- Dorama recenze

ŽÁNER: Romantika, Komédia, Dráma
POČET EPIZÓD: 24
ROK: 2008
MOJE HODNOTENIE: 5/10

CAST:

OBSAH:
Ji Cun Xi je pohledný mladý ředitel ne zrovna malé společnosti, která vyrábí mycí prostředky pro děti. Je šťastně zamilovaný do své přítelkyně Anny, jejíž sen být perfektní baletkou naprosto podporuje. Ji Cun Xi pozve Annu na romantickou plavbu luxusní lodí. Anna souhlasí a už je na cestě za ním, když tu dostane hovor, ze kterého se dozví, že byla vybrána pro hlavní postavu a pokud ji chce, musí okamžitě odletět do USA. V tu samou chvíli naivní Chen Xin Yi se naloďuje se svým přítelem, který ji jen využívá. Díky spoustě okolností a náhodám Chen Xin Yi a Ji Cun Xi spolu skončí v posteli s tím, že jsou se svým milovaným. Ráno zjistí, jakého se dopustili omylu, a jsou v šoku. Dohodnou se, že na to zapomenou, jako by se nic nestalo. Snadno se řekne, špatně provede, když jedna taková noc zanechá překvapení…

MÔJ NÁZOR:
Táto dorama mi príde dosť telenoveloidná a s motívom škaredého káčatka. Nepekné dievča (pod tým nepekné myslíme s okuliarmi) a s dobrým srdcom sa zmení v krásavicu (čítaj potom čo si dá dole okuliare). K tomu jej princ mi neprišiel bohvieako atraktívny (ani jeho charakter, nechápala som čo na ňom môže hlavá hrdinka vidieť) čo tomu tiež dosť uberá body.
Chválim však začiatok, kedy som bola hodne šokovaná, ved v ktorej dorame ste videli aby sa hlavní hrdinovia spolu vyspali hned na začiatku?! Lenže ono to dosť skoro začalo človeka nudiť. Netvrdím, malo to dobré scény a bolo to aj vtipné ale nie tak aby to človeka nadchlo. Čo ma však nadchlo bol chlapec hrajúci druhé husle, teda aspoň zo začiatku, lebo potom si režiséri a scénaristi povedali, že toľká obľúbenosť pre vedľajšieho hrdinu je na škodu a tak mu trochu pošramotili imidž. Rovnako aj vedľajšej hrdinke (nejde mi nespomenť že si ju strihla Bianca Bai), ktorú som mala na začiatku veľmi rada, dokonca aj radšej než hlavnú hrdinku.
Musím tiež povedať, že jeden dejový zvrat ma naozaj šokoval...vážne som to nečakala. Lenže od toho dejového zvratu to potom už išlo čoraz väčšmi do horúcich pekiel, čo bola naozaj veľká škoda. Práve v tomto bode to totiž nabralo tú telenoveloidnosť.
Každopádne ak máte hodne voľného času a chcete ho nejakým spôsobom zabiť, pokojne si to pustite.
Tu pridávam ešte foto, kde je aj Bianca
ggre