nedeľa 10. apríla 2011

Hot Shot- Dorama recenze

frrt

NÁZOV: Hot Shot/ Basketball Fire / Basket Fire Ball/ Lan Qiu Huo
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Šport, Romantika
POČET EPIZÓD: 16
ROK: 2008
MOJE HODNOTENIE: 8,5/10


CAST:

OBSAH:
Do školy, kde vládnu akademické výsledky a šport je na poslednom mieste, prichádza z Ameriky slávna a uznávaná basketbalová trénerka Li Ying, ktorá chce oživiť basketbalový tím. Jej prvým členom je Yuan Da Ying, chlapec, ktorý je zapálený pre basketbal, ale nemá žiadne skúsenosti s hraním basketbalu kvôli jeho babičke, ktorá mu zakazovala hrať.
Druhým je Dong Fang Xiang, legendárny basketbalový hráč, ktorý prestupuje do ich školy.
V rovnakom čase sa Yuan Da Ying zamiluje do Zhan Jie Er, štipendistke, ktorá mu pripomína jeho priateľku z detstva. Veci sú však komplikované skutočnosťou, že jej rodina pracuje pre rodinu Dong Fang Xiang, s ktorým tiež vyrastala.


MÔJ NÁZOR:

Ked si človek prečíta obsah, vôbec ho to nezaujme, takže sa na obsah vykašlite a radšej si to rovno pustite, lebo to naozaj stojí za to. Ked už pre nič iné tak aspon pre tých krásavcov ktorými sa to tam hmýri.
Každopádne naozaj som nečakala, že by ma to mohlo tak baviť. Je to predovšetkým tým zpracovaním, ktoré má naozaj šmrnc. Hlavne ked chlapci hrajú basketbal (možno skorej nadľudský basketbal, lebo také skoky ste ešte nevideli). Naozaj bola radosť sa na to pozerať.
Čo sa týka postáv, občas mi ich správanie trochu liezlo na nervy, ale úprimne v ktorej dorame to tak nebolo?!
Yuan Da Ying bol také zlatíčko, vždy ked sa objavil na obrazovke som sa smiala. Dong Fang Xiang pôsobil na človeka spočiatku ako arogantný hajzel ale potom človek odhalil jeho mäkkšiu stránku a hned mu bol sympatickejší.
Jie Er ma mierne iritovala, ale dala sa strpieť. Najviac som si však obľúbila postavu ich trénerky, ktorá ked rozdávala rany tak to naozaj stálo zato. Len mi jej na konci bolo ľúto a želala som si pre ňu iný koniec.
Wu Chun a George Hu tu hrali vedľajšie role a zo začiatku som nechápala čo tam vlastne ich postavy robia (hoci mne stačilo iba sa pozerať) ale na konci sa všetko vyjasnilo.
Túto doramu vám vrelo odporúčam, je vážna ale aj vtipná a hlavne zaujímavá.

4 komentáre:

  1. I loved as much as you will receive сaгriеԁ out гіght here.
    Thе sketch is tasteful, your authоred
    matеrіal stуlіsh. nonethelеss, you command get
    bought an edgіness over thаt you wish be ԁelivering
    the fоllowing. unwеll unquestionably сomе more
    formerly аgain sinсe exaсtly the
    ѕаmе nearly vеry often insiԁe caѕe you ѕhield this hike.
    Ӏf you suffer your software, you often loѕe уour important storеd
    ԁata due to well. dоwnload muѕіc for your
    cordless mρ3 plауer or computer ωhile go, gobroκe?


    mу web blog: Μusic cοmpoѕer ::
    ::

    OdpovedaťOdstrániť