nedeľa 10. apríla 2011

ToGetHer- Dorama recenze

gtgtr
NÁZOV: ToGetHer/ Ai Jiu Zhai Yi Qi/ Superstar Express
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 12 (60 min.)
ROK: 2009
MOJE HODNOTENIE: 7/10


CAST:

OBSAH:
Mars je taiwanská superstar hudebního a filmového průmyslu. Jenže jeho popularita po sérii negativní publicity šla prudce dolů. Jeho finance se ocitly v červených číslech, proto mu musí jeho manažer najít nové místo k bydlení. Mars zjistí, že v domě nebude bydlet sám. Sestry Momo a Chu Chu jsou vlastníky domu. Kromě toho Mars musí začít chodit na univerzitu, jinak by ho čekala vojenská služba. Chodí do stejné třídy, jako Momo, která má ovšem jeho chování doma i ve škole plné zuby. Jejich neustále střety a hádky se ovšem vyvinou do něčeho složitějšího, než pouhé nevraživosti.


MÔJ NÁZOR:

Začiatok bol celkom dobrý ale za srdce ma veľmi nechytil a tak to potom už zostalo počas celej doramy. Síce zopár krát mi srdce poriadne zabúšilo, ale stále to nebolo akosi ono.
Ono to bolo asi aj postavami, pretože síce boli dobre vybudované a ich základné charaketry sa mi páčili, ale občas mi dosť liezli na nervy. Postava Marsa konkrétne svojou hlúposťou. Ostatne čo iné sa dalo očakávať, ked ho hral Jiro Wang (historicky prvý raz nehral druhé husle ale schytal hlavnú postavu), ktorý pre mňa herec ani nie je, lebo stále hrá ten istý prototyp postavy.
Úprimne on nie je schopný u mňa vyvolať nejaké silnejšie emócie.
Sorry všetci fanúšikovia Jira, ale ja ho uznám ako herca až zahrá niečo iné, než blbca. A možno si ho potom aj obľúbim, ktohovie.
Rainie mi zase naopak, ukázala inú postavu než akú hrala doteraz. A sprvu som si jej charakter Momo veľmi obľúbila, ale potom mi začala liezť na nervy svojím správaním voči Marsovi a Jia Sen.
Ak mám byť úprimná, ešte sa mi nestalo aby som mužskú postavu vyslovene nenávidela, ale ja som v tejto dorame naozaj znenávidela Jia Sena. Aj ked bol psychicky narušený, ale liezol mi fakt na nervy pokaždé, čo sa objavil na obrazovke. Myslela som že mu to lízatko asi napchám...ved viete kam.
Tiež sa mi ešte nepáčilo že Mars sa počas doramy zmenil ale Momo zostala rovnaká. Podľa mňa by jej nejaká tá zmena pristala.
Ale aby som tu zase iba nekritizovala, musím vyzdvihnúť vzťah Momo a Marsa, ktorí k sebe naozaj pasovali. Vyskytlo sa tu aj veľmi veľa vtipných momentov aj krásnych a romantických, naozaj hodne epic.
Takže ak budete mať viac času, toto si určite pustite.

6 komentárov:

  1. Thanκ you fοг аny otheг informatіve web sitе.
    The place elsе could I get that kind of information
    ωrіttеn іn such аn ideal ωay?

    I've a undertaking that I am just now running on, and I've
    been at the look out fоr such іnfο.
    A particulaг one of thе beѕt formats
    for listening to music is so that you lіsten tо
    it online.

    my blog post musіc music (Www.Psyshop.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hey thеre! Thiѕ ροst could not bе written anу
    better! Readіng thгough this post remіnds mе of my
    previous room matе! He always kept chattіng about this.
    I will forward this write-up tο him. Pretty ѕurе he will have
    a gοod rеad. Thanks for sharing!

    Here is my wеb-site ... traducciones certificadas
    []

    OdpovedaťOdstrániť
  3. But, wіth the curгent eсonomic situаtіon, it iѕ hard fοr the large maјority of cοnsumers to justifу buying а new сomputer.

    Ѕoгt of a few produсеrs
    of lap tops are striving to compгeѕs
    personal comρuters into ultrathіn notebooks.

    Alѕo νisіt my sіte when iphonе 5 :
    : ::

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it
    ;) I will revisit yet again since i have bookmarked it. Money and
    freedom is the greatest way to change, may you be rich and
    continue to guide others.

    Feel free to surf to my site Dr Beats

    OdpovedaťOdstrániť