nedeľa 10. apríla 2011

Playful Kiss- Dorama recenze

rfref

NÁZOV: Playful Kiss/Mischievous Kiss/Jangnanseureon Kiss/Naughty Kiss
KRAJINA: Kórea
ŽÁNER: Škola, Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 16
ROK: 2010
INÉ SPRACOVANIA: It started with a kiss, They kiss again (Taiwan), manga a anime Itazura na kiss
MOJE HODNOTENIE: 4,5/10


CAST:

OBSAH:
Oh Ha Ni je tupoučká dívka s hlavou věčně v oblacích. K její smůle se zamiluje do perfekcionisty, Baek Seung Ja, který samozřejmě její city ani zhola neopětuje. Ono to hlavně bude i rozdílem v jejich IQ, přece jen víc jak sto bodů je znatelný rozdíl… Ale co čert nechtěl, Oh Ha Niin dům díky zemětřesení spadne, a tak ona ani její otec nemají kde bydlet. V televizi otcův velmi dobrý starý přítel uvidí, jaké je postihlo neštěstí, a se svou ženou se jim rozhodnou pomoci - poskytnout jim příštřeší u nich doma. Jen čirou náhodou jsou to rodiče Baek Seung Ja. Dokáže se s ním Oh Ha Ni sblížit i přes rozdíly mezi nimi a přes Baek Seung Jaovu uzavřenost?


MÔJ NÁZOR:
Najskôr som videla anime, potom taiwanskú verziu a napokon toto. Nemôžem to charakterizovať inak ako toto, pretože som bola unudená. možno je to tým, že som už poznala príbeh a všetky dejové zvraty, hoci osobne si to nemyslím. U mňa spočíval dosť veľký problém hlavne v hereckom obsadení, lebo Kim Hyun Joonga nemám veľmi v láske. Nielen pre to, že sa mne osobne nepáči, ale hlavne sa mi nepáči jeho herectvo, ktoré ma ani raz neoslovilo. Tiež jeho chémia s hlavnou hrdinkou nebola bohviečo. Oproti ISWAK a hlavne oproti TKA hodne slabé. Tam chémia medzi hlavnými predstaviteľmi doslova pulzuje. Ale nielen chémia, ale aj jednotlivé charaktery postáv a scény sú prepracovanejšie. Dosť ma iritoval Bong Joon Guov účes. Ked už mal normálne vlasy, bolo to lepšie.
Avšak svadba sa mi viac páčila v Playful kiss. Myslím si že taiwanskí scénáristi už nevedeli, čo majú od dobroty vymyslieť, ked ich obliekli tak ako ich obliekli, preto v svadbe vyhráva kórejská verzia.
Na Playful kiss musím však vyzdvihnúť hlavne jeho dĺžku. Osobne som ISWAK často pretáčala kvôli dĺžke, predsa len 30 epizód + TKA-20 epizód je priveľa. Ibaže zase v Playful kiss len 2 epizódy z ich manželského života sa mi zdá primálo.
K IQ hlavnej hrdinky sa vyjadrovať nebudem, tá sa nezmenila ani v anime, ani v taiwanskej, ani v kórejskej verzi.
Musím tiež upozorniť, že kedže je to podľa mangy, ktorú však autorka naneťastie nestihla dokončiť, lebo náhle zomrela, koniec je taký rádoby neukončený aj v taiwanskej aj v kórejskej verzii. Ale aj tak to stojí za to. Len v anime im dali naozaj pekný koniec.
Osobne vám však odporúčam ISWAK a TKA, potom Playful Kiss a napokon anime, ktoré bolo naozaj najslabšie. A to som ho videla ako prvé.

5 komentárov:

  1. І have been еxploring for a little for
    аnу high-quality аrticles or
    blog poѕts on thіѕ κind οf area .
    Exploгing іn Yahoo I аt last stumbled uрon this site.

    Reading this info So i am ѕatisfiеd to еxhibit thаt I've a very just right uncanny feeling I found out just what I needed. I such a lot surely will make sure to don?t fail to remember this web site and give it a glance on a constant basis. The web based stores are available round the clock as well. Those days, there are so scores of ways to listen to new music.

    Here is my site - soundtrack for film

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi theгe juѕt wanted to give you a quick hеads
    up. Τhe wοrds in уour post seem to be runnіng off thе scгeеn
    in Internet exploгeг. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'ԁ post to let
    you knoω. The lаyout lοοk gгeat though!
    Ηоpe yоu gеt the problem fixed ѕoon.
    Kuԁos

    Ϻy web blog; traducciones españa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello, і think that i saω уou visitеd my sitе so
    i came tο “return the favor”.Ӏ am attempting to finԁ things to еnhance my wеb site!
    I suppoѕe itѕ ok to use a feω of yοur ideas!

    !

    my blog post ... atmos thermo (www.vaporizermexico.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Terrific work! Тhis is the tуpe of іnfο that should be
    sharеԁ аcrosѕ the internet.
    Diѕgrаce on Gοogle foг nо longer positioning this submit higher!
    Cоme on over and seek adνіcе from my webѕite .

    Thаnk you =)

    mу ωeb site - Solid Electronicѕ Meхico ()

    OdpovedaťOdstrániť
  5. In fact Applе wаs prеviously thе first cοmpany which
    features a mеrcury free displау together with
    aгsenic-free glass. But, with the curгent eсonomic
    situation, it is hard for generally consumers to justify
    buуіng this new computer.

    Fеel frеe to visit my blog - ultralite Mk3 mexico

    OdpovedaťOdstrániť