nedeľa 10. apríla 2011

Miss No Good- Recenze

gtgtr
NÁZOV: Miss No Good / Pu Liang Hsiao Hua (Bu Liang Xiao Hua) / The Bad Campus Belle / Campus Shrewd
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika, Komédia
POČET EPIZÓD: 14
ROK: 2008
MOJE HODNOTENIE: 1/10


CAST:

OBSAH:
Jiang Xiao Hua je vtipné, divné no hlavne mizerne sa obliekajúce dievča, ktoré je vždy obvešané kopu vecí z jej rodinného obchodu, takže väčšmi pripomína vianočný stromček, čo jej aj hned pri prvom stretnutí povie slávny stylista Tang Meng, ked si k nemu náhodou sadne do taxíka.
Náhoda týchto dvoch spojí, ked sa starý priateľ Xiao Hua z destva, Jia Si Le vráti z Japonska. Jia Si Le bol v detstve tučný, no za pomoci Tang Menga schudol a stal sa príťažlivím, takže sa títo dvaja stali priateľmi.
Jia Si Le má oficiálnu snúbenicu Jiang Mi, s ktorou však majú dohodu, že ak si nájdu milovanú osobu, nevezmú sa. Ibaže Jiang Mi je do Jia Si Le zamilovaná a preto sa jej vôbec nepáči, ked jej Jia Si Le oznámi, že sa mu páči Xiao Hua.
Xiao Hua, ktorej sa Jia Si Le páči tiež a ktorá ho nechce zahanbovať svojím výzorom vianočného stromčeka, preto požiada Tang Menga o pomoc, aby ju zmenil v elegantnú dámu. Lenže čo sa stane ak sa títo dvaja do seba zamilujú?

MÔJ NÁZOR:

Toto je prvá dorama, ktorej musím dať len 1 bod a aj to dávam za snahu, že to vôbec natočili. Úprimne je to des! Hlavne postava Rainie. Nikdy som si nemyslela že by som Rainie mohla vidieť ako totálne rozčuľujúcu, či dokonca žeby som ju mohla nenávidieť. Ale jej postava v tejto dorame to dokázala. Hlavne jej hlas, ktorý som od prvej sekundy, ako som ho počula nenávidela. Bola tak upišťaná, uvrešťaná a hlúpa že sa to nedalo vystáť.
Vydržala som tri diely potom som to už psychicky a hlavne sluchovo nezvládala. Naozaj nikdy viac! Dúfam že si Rainie do budúcna vyberie lepšie úlohy, lebo táto bola katastrofálna. Skutočne Miss No Good!

1 komentár:

  1. On the othеr hand, it can be a suρerior way to attempt to quit than
    bу worκіng wіth other lozenges or
    patches.

    My page v2 cigs coupon

    OdpovedaťOdstrániť